kembar=)

salamsalam=')
hi.? kamusemua , dahh tido .? hurmm , mestilahh dah kan , pukul bape pulak sekarang nie .
 jam menunjukkan pukul 4.34 pg ;) hurmm mybe aku frust sbb malaysia kalahh vs singpore malam td -.-' (tape , malaysia jangan down lagi , de satu lagi perlawanan 28 nie , masa untuk pembalasan!
go malaysia go !^_^ hee) 
ha .? disebabkan aku taley nak tido waktuwaktu nie , aku rasa macam nak share gan kamusemua cite aku kat college ^__^
alhamdullilah , sekarang aku dahh betul wearing a scarf . ta bukakbukak dahh macam duludulu . aminn=) . btw , bukan aku nak cite psl aku dahh wearing a scarf but nak cite psl kembar aku .(tapi ade kne mengena sikit lahh psl wearing scarf uhh)=))
kembar .? nie yg buat aku confius , sejak bila aku ade kembar . huhuu ta sangka pulakk .
oke , gini cite eyhh , satu hari uhh aku lepak dgn mbembe secourse kat studentcentre , pastu tibatiba dtg sowg minah senior dtg ckp aku dgn mbe aku nie kembar . waahh , dari pelosok wane entah die tgok aku gan mbe aku uhh sampai die cop kiteowg kembar-.-''(persoalan uhh masih bermainmain dalam pale aku)
ha .?meh aku cite psl mbe aku yg dikata sekembar gn aku uhh . si kembar aku nie nama penuh die faizaratul aireen . die sebaya gan aku tapi die masuk awl 1 sem dari aku , course makmal perubatan sama gn aku . kira satu classs ar . . dah tuhh , jd lahh isu hot kat college buat sekita , just perbezaan kteowg aku wearing a scarf , kembar aku freehair . start tuhh , aku mula saje panggil die aka(lamalama dahh terbiasa pulakk) n die panggil aku adik . huhu =') best jugak de kembar nie . bole dikatakan sekepale jugakk lah aku gn aka aku nie . . ;)]
nak dipendekkan cite , aku gan aireen (kononye kembar nie)tp birthday aireen sama dengan mbe baik aku 12 arybulan harituhh. hee , kira dahh lepas ar birthday dowg(nasib baik , mood aku time uhh ta stabil , if ta da kne campak telur dahh budak dua ekor uhh)
(kebetulan arnn)='))
^__^' tu je lahh cite yg nak dishare , nite~~

gambar si kembar lain mak , lain ayah-.-'




1

2

3

4

ainie . aireen . shiela busy snap pic ^_^'
ka aya focus jawab kuiz biokimia=')hee

extra gambar =') 
aka aya yang fanatik superjunior

5

6

7

8

No comments:

Post a Comment