mamia cinta

salam .
hi ? uhurmm , harini aku bagaikan mamia . . entah . aku punn tatau  macam mana nak taipkan perasaan aku kat posts nie , happy .? sedih .? jeles .? benci .? semua perasaan mixed kala ini , bagaikan ABC . 
baru beberapa hari lepas , si die mcett aku . meluahkan yang die rindu , sayang dan masih cintakan aku . . sejujurnya , aku happy tapi ikhlas ke ape yang diungkapkan . itu yang bermain di dalam kotak perasaan aku .
isu blog , masih menghantui aku ,. takuttakut , ungkapan cinta die itu hanyalah paksaan sematamata . hati berbungabunga dikala aku membaca mcett yang die sent , saat gembira hilang apabila aku teringat akan kisahlama yang bagi aku amatamat lahh sakit . .
aku cuba melupakan si die , tryy buangkan si die dari hidup ku , tapi hati dan perasaan aku tapena izinkan aku buat semua itu . kenangankenangan manis sering jadi bayangan hidupku , caring die , sopan die melayan aku , tapi keburukan die , tapena aku ingat dalam kepala . semua terdelete gitu je . memang perit bila teringat ape yang berlaku antara kiteorang , aku menangis , meratap macam mati laki . 


happy : sebab si die mencari aku dan meluahkan perasaan yang aku nantinantikan
sedih : teringat kembali isu blog si die
jeles : baca blog si die , ucapan untuk mbe perempuan yang study kat matrix ~ pergh , caringnyee~
benci : melayan perasaan sendiri yang ta jumpa noktah nie .


biar allah s.w.t yang menentukan siapa jodoh aku , dan pada si die , andai kita ade jodoh pasti kita akan mengenali hatibudi masingmasing semula =) kalau ta , just saya doakan your happiness . 

No comments:

Post a Comment