lost idea

salamsalam =) .
hari ini , saya nak share something dengan kamusemua =( 
mau dengar ta .?;0 tamau .? (sedihsedih) argghh mau tamau . kena dengar jugakk sebab kita da excited nak cite nie haha !(muka yang tebal-.-') . hurmm ! tau ta .? ini first time saya edit blog baru saya nie . ishish ! idea nie punn  gff saya bagi . die cakap 'asl kau PEMALAS sgt ha , kau cite lahh yang blog lama kau uhh ta bole bukak' . dalam hati saya(* ee sekecikk nie , suka hati apak eyhh je cakap aku pemalas , die tatau ke sekarang nie aku tengah blur and kehabisan idea*) . nak tanak saya cite lahh jugak pasal blog lama saya uhh eyhh yang da taley bukak ( nak jaga hati gff=) * mata pandang ke langit , tangan letak ke bahu* .cite die begini , saya tatau nape tibetibe blog lama ta bole bukak . da banyak idea yang saya posts-.-' uhurmm ! tape lahh , saya da punn buat blog baru nie nty ade ideaidea best saya posts ye . kamusemua rajinrajin lah singgah dan menatap blog saya ye =)( promosi blog sendiri) hee =D


No comments:

Post a Comment